Powered By Blogger

Thursday, January 28, 2010

Nasib bek la ko

nampaknye awal sem je ni aku da hampir terlibat ngan excident....rosak lagi moto aku...petang tu aku nk g kfc n onda way tu kt tempt yg usop excdent tu tiba2 ada makcik yang terkial2 nk mlintas...mak cik ni da tua da...kalo aku laggar da kompom maut jwabnye...mak cik tu nk lintas dia pndang kt blah kiri je...aku yang kt sblah kanan ni ingat mak cik tu da prasan so aku pulas r moto aku...alih2 mak cik tu berlari melintas and aku da dekat sgt da...time tu ku agak da bwk smapi 60 agaknye....pelagi aku break emergency and trus terseret kat jln tu...tp nsib bek aku agk pro...so xda la tergolek dog kat ctu....yang tak bleh blah tu mk cik tu tgk je..aku da terbyang da helmet aku ni kt muka mak cik tu...mk cik tu plak dari td ckp.....maaf ye nak mak cik tak nampak...mak cik mata ni tak nampak...maaf y nak...haiiiiiiii memeng aku hangin time tu... mlas aku nak lyan aku stat je moto trus aku blah...kang lme2 kt situ ada yang arwah nnt....hadoiiiimemeng btl malang tak berbau....

1 comment:

  1. tu ler laen kali bw moto baek2...
    hang nk jd superman dok wtpe....
    pandu cermat jiwa slmt....
    yo x?
    hahahaha

    ReplyDelete