Powered By Blogger

Tuesday, March 30, 2010

haduiii...

ari ni skali ;gi sjarah berulang... buat kerja last menet....lepas abis bniaga trus g cc.,..tapi aku rasa ari ni cam tough sket la.. aku rasa cam x pecaya yg aku leh push limit aku utk wat byak benda dalam satu hari..stakat yang aku tau, dalam satu ari.. aku hnya leh wat dalm 2 ke 3 perkara..and itupun kalo kerja tu xmelibatkan fizikal..arini, lepas je kelas da g ke kdai nirwana and trus bli brg2 berniaga. pastu lpas xda nk lpak2 trus je aku g men badminton...walawei gila ke aku ni...lpas men bedmnton smpai kol 9 aku trus siap2 kn brg2 nk masak2 ni...tgk2 jam da kol 10.30...kalo lambat lagi ni kompom kne than ngan pak guard...habis la akunye rezeki arini...tapi aku truskan gak..alang2 da siapkan sume2 brg bek aku truskan je..sampai ke U da kol 11 lbih...akuwat bodo je mse lalu dpn pak guard...abih jual brg2 kt kolej aku trus je blah blek umah and then trus je g cc ni...hadoii...tapi aku xrse pnat plak..plik btol la..da nak mampos ke aku ni,,

No comments:

Post a Comment