Powered By Blogger

Tuesday, March 30, 2010

kawan&sahabat

dari semester 1 sampai semestr 4 aku hanya mampu untuk mmerhatikan kawan2 diseklilingku bergembira, berseronok dan beramah mesra tapi aku rasa mcm terasing di kalangan mereka....
perbandingan aku dgn mereka sangat banyak. aku xmampu nak bersaing dengan mereka dari segi pelajaran dan juga pergaulan...mayby sebab itu aku hanya banyak mmerhatikan rakan2 ku di sekeliling..aku suka judge mereka dari segi perspektif aku..dan mungkin sebab itu juga aku xmampu nak bekawan dengn semua orang...aku hanya tertumpu pad mmber2 yang rapat shja...trimas pad mohd Hafiz, Mohd Yusuf, Naswan, Nizam, Che Mohd Izwan, Ahmad Fuad...mereka aku anggap sbagi sahabat yng mn pada aku ad perbezaan yg sgat besar diantara sahabat dan kwan...
pad aku....kita akan cari kwan bila kita susah dan bila kita gembira kita akan melupakan mereka...
dan sahabt pula mereka akan memahami dan akan sentiasa bantu membantu. sahabat yang hakiki akan sentiasa mnjaga hubungan sesama mereka dan berusaha untuk mengekalkan ikatan silaturrahim...
aku tidak mengharapkan kwn yang rmai tapi pada aku,mempunyai beberapa org shabat sudah memadai untuk aku teruskan hidup di UiTM ni...

No comments:

Post a Comment